5 תשובות
אני בחמש ממש סבבה שם הייתי בחמש ירדתי לארבע ועכשיו ב יא העלו אותי לחמש אם את טובה בארבע תעשי את זה!
אנונימית
שואל השאלה:
יש הבדל גדול מהרמה של ארבע יחל ?
יש הבדל גדול מהרמה של ארבע יחל ?
אנונימית
לא ממש יש פעמים שיש לנו אותו מבחן
אנונימית
אני בחמש ביא, זה די קשוח. השעות מטורפות וממש לומדים יום ולילה. אם טוב לך בארבע עדיף לסיים עם ציון בגרות מדהים בארבע (ברמת ה100) מאשר לסיים עם שלושים בחמש
חחח אין הבדל בין 3 4 ו5
עשיתי את שלושת הבגרויות ובאמת שאין הבדל
עשיתי את שלושת הבגרויות ובאמת שאין הבדל
באותו הנושא: