10 תשובות
ממש לא
לכי לתזונאית במקום לסכן את עצמך
לכי לתזונאית במקום לסכן את עצמך
את היית צריכה לאכול ארוחת צהריים ברגע שיש שלוש ארוחות קבועות זה מאזן את הגוף.
בכלל לא
לא אכלת כלום. כדאי שתשלבי עוד דברים בתפריט. גם אם את מנסה להפחית זה לא תואם בשום צורה את המינימום שהגוף צריך לקבל
אין סיכוי שאת שבעה מזה
את עושה נזק לגוף שלך
אם המטרה שלך היא תרדת במשקל, ברגע שתאכלי רגיל את תעלי את מה שירדת
ויש כל כך הרבב נזקים יכולים להיגרם מזה.
את עושה נזק לגוף שלך
אם המטרה שלך היא תרדת במשקל, ברגע שתאכלי רגיל את תעלי את מה שירדת
ויש כל כך הרבב נזקים יכולים להיגרם מזה.
שואל השאלה:
אבל אם בצהריים אני לא מרגישה רעבה אז זה בסדר לאכול רק בערב ובבוקר
אבל אם בצהריים אני לא מרגישה רעבה אז זה בסדר לאכול רק בערב ובבוקר
^לא עדיין צריך לאכול 3 ארוחות מסודורת ביום
בעיקרון עדיף שלא כי יהיה לך יותר קשה לאכול בשתי ארוחות כמות מספיקה. עדיף לך לאכול כמה ארוחות קטנות ביום
גם אם את לא מרגישה רעבה תאכלי
הגוף שלך צריך לתפקד, זה לא מספיק
את תתחילי להיות עייפה
את ממש מזיקה לגוף שלך
הגוף שלך צריך לתפקד, זה לא מספיק
את תתחילי להיות עייפה
את ממש מזיקה לגוף שלך
חסר ירקות בתפריט. מעבר לזה את באמת שבעה מיזה? זה כ"כ מעט. תראי אני בעד לאכול רק כשרעבים זה מאד נכון לגוף. אם את לא היית רעבה בצהריים זה בסדר לא לאכול, אבל חובה עלייך כשאת אוכלת לאכול ארוחה מלאה, כמה שיותר ויטמינים ולהיות שבעה! שבעה זה שם המשחק אם לא שבעים זה לא מחזיק מים. לא חייב לאכול פחות פשוט צריך לאכול נכון זה הכל. למשל במקום פיצה, תכיני לעצמך טוסט + ירקות ואפילו תוספת ביצה גם בריא גם טעים גם משביע.
באותו הנושא: