10 תשובות
וואי שאלה קשה ממש. אני לא מכירה המון גיטריסטים אבל מאלה שאני כן מכירה את חושבת שמייקל אנג'לו בטיו
השם שלך
שואל השאלה:
מסכים (:
הנדריקס.
ג'ימי הנדריקס
אנונימי
אוף קשה אוקי זה או אריק קלפטון או סלאש או גימי פייג או גימי הנדריקס
שואל השאלה:
בדיוק
אני לא ממש מבינה בגיטריסטים הכי טובים בכל הזמנים, אבל אני יודעת שבריאן מיי ממש טוב ומנגן ממש יפה לדעתי.
אין לי ממש מושג מי הגיטריסט הכי טוב בכל הזמנים..
אנונימית
אני לא חושב שיש אחד אבל הטופ שלי זה: פול גילברט
ג'ון פטרוצ'י
ריצ'י קוטצן
גאטרי גובן
בריאן מיי
אנונימי
שואל השאלה:
בדוקק (: