5 תשובות
אני מבין שעל דיוויד גילמור לא שמעת
האמת שהרשימה שלי היא כמו שלך. אבל אני אישית מתחברת יותר במקום פרנק לפול מקרטני :)
לא יודע להגיד הכי גדולים כי אני לא כזה מבין בגיטרות.
אבל אני אוהב את בראין מיי מאוד, את ההופעה והנגינה. דייוויד גילמור אני גם אוהב מאוד. והשלושה שנחשבים הכי טובים הם הנדריקס, פייג' וקלפטון. אז הינה יש לך חמישה.
מצחיק שאני בדיוק שומע את comfortably numb עם הסולו האגדי של גילמור.
אני לא יכול לענות על השאלה הזאתת