8 תשובות
מחריד
אין לי חוויות בזום
לא ממש מסתדרת
לא ממש מסתדרת
הלמידה עוברת עליי בסדר, לא כזה גרוע אבל גם לא מאוד טוב. אני בהחלט מחכה כבר לחזור ללמידה רגילה בבית ספר, מקווה שזה יקרה שבוע הבא
לא מסתדרת אבל תודה לאל לפחות אפשר לרמות ככה במבחנים בקלות
על הפנים מכניס לחרדות עוד יותר
אני בכיתה ז ואני פוגשת ילדות רק מהזום אז לא ממש טוב כני בקושי מכירה
וזה ממש מבלבל
וזה ממש מבלבל
קשה ממש
אחלה למידה
באותו הנושא: