12 תשובות
כן , השמנתי
נשארתי אותו דבר
הרזתי
נשארתי אותו דבר
עליתי 2 קילו ואז גם ירדתי ואז עליתי אותם שוב
לא ניסיתי לעשות כלום אני בכל מקרה רוצה להשמין
לא ניסיתי לעשות כלום אני בכל מקרה רוצה להשמין
הרזתי
השמנתי :(
גם וגם
בוא נגיד שהסימני מתיחה שלי בשיאם
בוא נגיד שהסימני מתיחה שלי בשיאם
שואל השאלה:
למרזים- למה אתם חושבים שהרזתם?
ממצב הרוח? או שסתם לא יוצא לכם לאכול?
אני גם רזיתי וכולם אומרים לי "רזית!" וזה מעליב אותיי :(
למרזים- למה אתם חושבים שהרזתם?
ממצב הרוח? או שסתם לא יוצא לכם לאכול?
אני גם רזיתי וכולם אומרים לי "רזית!" וזה מעליב אותיי :(
נשארתי באותו משקל אולי קצת עליתי אבל במקרה שלי זה היה טוב
אין לי מושג וואו לא בדקתי משקל כבר כמה חודשים אבל אני מרגישה שאני שבוע משמינה ושבוע אחרי מרזה ואז שוב משמינה ושוב מרזה
הרזתי אבל אני גם השמנתי בחצי קילו ומורידה אותם יום אחרי
באותו הנושא: