7 תשובות
תפוח זה בריא
את יכולה לאכול, זה בריא
תפוח זה בריאא
וגם לפעמים צריך לאכול משהו מתוק פעם ב..
כמו שכתבו מעליי תפוח זה בריא
שואל השאלה:
אבל אכלתי היום די הרבה יחסית לדיאטה
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שהוא בריא..
אבל אכלתי היום די הרבה ואני לא יודעת אם לאכול או לא
אנונימית
איך זה לא נמחק זה אפילו לא שאלה!?