7 תשובות
תפוח זה בריא
את יכולה לאכול, זה בריא
תפוח זה בריאא
וגם לפעמים צריך לאכול משהו מתוק פעם ב..
וגם לפעמים צריך לאכול משהו מתוק פעם ב..
כמו שכתבו מעליי תפוח זה בריא
שואל השאלה:
אבל אכלתי היום די הרבה יחסית לדיאטה
אבל אכלתי היום די הרבה יחסית לדיאטה
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שהוא בריא..
אבל אכלתי היום די הרבה ואני לא יודעת אם לאכול או לא
אני יודעת שהוא בריא..
אבל אכלתי היום די הרבה ואני לא יודעת אם לאכול או לא
אנונימית
איך זה לא נמחק זה אפילו לא שאלה!?
באותו הנושא: