5 תשובות
לא,זה לא מספיק בכלל
מה את אוכלת בד"כ?
שואל השאלה:
אני אוכלת בדרך כלל לא מסודר בכלל
שוקולדים פסטות
אבל באלי לאכול בריא ומסודר
אנונימית
נס זה לא אוכל...
תאכלי עם זה משהו, כמו חטיף בריאות או משהו שתבחרי
אז תאכלי חביתה או ביצה קשה,יוגורט,אפילו פרוסת לחם
אם את רוצה יותר לרדת במשקל או לשמור על המשקל תאכלי יותר חלבונים.
לא
ואגב שתדעי לך שבבוקר צריכה להיות הארוחה הכי גדולה ביום...
ארוחת בוקר בריאה יכולה להיות:

1. חביתה + 2 פרוסות צנים עם גבינה לבנה + סלט
2. טוסטים + סלט
3. 2 פרוסות לחם + טונה + סלט

סתם זרקתי רעיונות לארוחות בוקר בריאות כמובן שיש עוד הרבה אופציות אבל זה פחות או יותר הכיוון שתדעי שנס זה לא מספיק חח