7 תשובות
הוא אמר שלמי שיש לו ניסיון יכול לדבר איתו
ומצטערת לי אין ממש ניסיון בזה
שלח הודעה
אתה יכול לשלוח לי הודעה :) אם אתה לא יודע איך אז נכנסים לפרופיל ולוחצים על האייקון של ההודעה. מקווה שעזרתי, וזה טוב מאוד שאתה לא מתמודד לבד :)
מוזמן לשלוח לי הודעה
תדבר עם הפסיכולוג של סטיפס הוא אחלה בן אדם
הי, ראיתי את הפוסט שלך. נשמע שעוברת עליך תקופה לא פשוטה, טוב שאתה משתף ולא נשאר עם זה לבד. מה אתה מרגיש? האם אתה מדבר עם בני המשפחה או אדם קרוב אחר על מה שעובר עליך?
אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי כאן, במייל או באינסטגרם. כמו כן אתה מוזמן לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: http://www.yelem.org.il/
אנה
עלם דיגיטל, יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
מייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי כאן, במייל או באינסטגרם. כמו כן אתה מוזמן לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: http://www.yelem.org.il/
אנה
עלם דיגיטל, יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
מייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
באותו הנושא: