התחברות
הרשמה
אני בדיכאון , עם מי אפשר לדבר?
13 באוקטובר 2019, 03:29
דיכאון
מצב רוח
בכי
ביטחון עצמי
3 תשובות
מי שבאלך?
Ori412
שלחי פרטי
L
Lindaa
אני גם פה עם את רוצה בכיף
Z
ZORGLUB
באותו הנושא:
אני בדיכאון אפשר לדבר עם מישהו?
מה עושים בדיכאון? דברים שרק אנשים בדיכאון יבינו?
אפשר לדבר עם מישהו לפני שאני מתחיל להשתמש בסמים? אני לא מרגיש טוב ואני בדיכאון עמוק
החיים שלי גמורים והרוסים, אין לי תקווה, אני בדיכאון ונמאס לי לחיות... עם מי אפשר לדבר?
כשאתם עצובים או בדיכאון ובא לכם לדבר עם מישהו עם מי אתם מדברים?
אתם חושבים שכשנמצאים בדיכאון.דיכאון אמיתי שיבחנו.אפשר להיות בזוגיות?
אני בדיכאון וכל דבר ממש מלחיץ אותי איך אפשר להירגע מזה
בדיכאון עמוק. חייבת מישהו לדבר איתו שיעזור לי
בדיכאון, צריך מישהו לדבר איתו (אני בן 16)
חברות שלי הפסיקו לדבר איתי ואמרו שאני מעצבנת בגלל שהייתי בדיכאון, זה נורמאלי לדעתכם?
קשה לי אני בדיכאון כל הזמן עצובה אני מרגישה לבד ואין לי עם מי לדבר