8 תשובות
שואל השאלה:
ישלי קשיי נשימה תמיד
ישלי קשיי נשימה תמיד
אנונימית
לא נשמע קורונה. כנראה התקררת
שואל השאלה:
ישלי בדיקה עוד חצי שעה
ישלי בדיקה עוד חצי שעה
אנונימית
זה יכול להיות גם מלחץ
אנונימית
החלמה מהירה
חכי לבדיקה. אם את ממש מרגישה נורא, עדיף לקחת כדור...
r. george
r. george
אם את בבידוד אז את צריכה להיבדק
יכול להיות זה התקררות.
זה לא נשמע תסמינים לקורונה כי התסמינים הם;
-חום.
-שיעול.
-קושי נשימה.
זה לא נשמע תסמינים לקורונה כי התסמינים הם;
-חום.
-שיעול.
-קושי נשימה.
באותו הנושא: