7 תשובות
בדרך כלל בגירעון קלורי את צריכה לאכול ביום1000-1200 קלוריות
אני חושבת ש200 זה ממש טיפה את יכולה לאכול בכיף 300
שואל השאלה:
הלכתי פעם לתזונאית וכל מה שהיא הביאה לי לאכול זה מלא לחם
אנונימית
לא. 400 לפחות.
זה תלוי בהמון דברים לכי לדיאטנית שתתן לך תפריט
לא לא לא לא אל תאכלי פחות מ1200
1200 זה מעט מאוד אבל זה גם תלוי בבן אדם , ממליצה לך לא פחות מ1500.
תאכלי בצורה בריאה שהקלוריות לא ישלטו אותך.
ופליז תבדקי מה את צריכה עם תזונאית .
יכול להיות שאפילו 1600 לירידה במשקל יהיה סבבה .
אבל פליז תזהרי מנסיון
שואל השאלה:
אני נמוכה (1.52) אז שריפת הקלוריות שלי לא גבוה (1300) וגם אני לא עושה הרבה ספורט
אנונימית
כדי לך לא לספור קוריות זה סתם מכניס לסטרס וגם זה ממש מעצבן לספור פשוט תאוכלי מסודר ובריא ולאט לאט תורידי כמויות של אוכל (כמובן שאני לא מבינה בזה בכלל אבל ככה אני ירדתי 12 קילו)