37 תשובות
אלוהים קיים כפרה קיים שאני לא יעיף לך בעיטה
אנונימית
כל אחד ומה שהוא מאמין.
אני מאמינה שהוא קיים.
אני מאמינה שהוא קיים.
קיים כמובן
אנשים צריכים אלוהים, האמונה נותנת להם איזושהי תכלית, סיבה, הסבר, משהו להישען עליו ובלה בלה בלה...
אני לא מאמינה באלוהים
אני לא מאמינה באלוהים
שואל השאלה:
לא שמעת את הדעה שלי תזהרי לפני שאת אומרת דברים כאלה....
לא שמעת את הדעה שלי תזהרי לפני שאת אומרת דברים כאלה....
אני לא מאמינה
אבל לא יודעת
אבל לא יודעת
אז אתה מאמין או לא ? לפני שאני יעיף לך בעיטה
אנונימית
קיים, אני בטוח בזה. הוא מוכח, הגיוני, מאוד מסתבר ביחס לכל דבר אחר.
נתחיל מזה, המדע לא סותר את אלוקים. יש הרבה הסברים והשוואות בין התורה והמדע, זה לא בעיה.
עכשיו להסברים:
אנחנו קיימים, זו עובדה ברורה. אבל איך נוצרנו? המפץ מוכח רק למחשבה שאנחנו לא הזיה של תודעה גדולה יותר, או פשוט חלום. "אני חושב משמע אני קיים", הדבר היחיד שבטוחים במאה אחוז, זה שיש תודעה, לפחות אחת, שחולמת או הוזה אותנו. זה נשמה.
אם נצא מנקודת ההנחה שהעולם כן קיים, אז גם חוקי הפיזיקה קיימים ולא משתנים לפי המדע. אבל חוק חייב מחוקק, כי כל ההסברים של הטבע הם על פי חוקים מסויימים שפשוט עובדים, בלי שום סיבה. לפי המדע גם אין אפשרות להוכיח שהחוקים האלו לא יפסיקו להתקיים עוד דקה, אבל משערים שזה יקרה כי לא ראו חוק טבע משתנה.
יש עוד הרבה חוקי טבע שמראים שחייבת להיות יישות שלא כפופה למציאות שאנחנו תופסים. כמו שאנרגיה לא יכולה להיווצר או להעלם, אז חייב להיות מי שיתחיל אותה והוא מעל לחוקים.
כשאלוקים קיים, אכפת לו מאיתנו?
כן, כי הוא לא מוגבל בכלל, אין שום הבדל בין דבר גדול לקטן כי הכל שווה אחד אינסופי.
אז מה המעשים הנכונים?
ברור שאלוקים יוצר עולם, אז הוא לא אכזרי שישים אנשים בלי הכוונה ועם יצר הרע, אז הוא נתן לנו תורה, תבלין שמשנה לחלוטין את החיים ומפרט עד לפרטי פרטים כל דבר במציאות, מה המטרה שלו ואיך מקרבים אותו אל הקודש.
אז למה היהדות נכונה?
הייתה לנו התגלות של 3000000 אנשים בהר סיני, וכולם בצורה מדוקת העבירו את אותה התורה מאב לבנו, גם כשהיו במלחמות, בגלות ועברו את הרדיפות הכי קשות בעולם. עדיין כולם האמינו באותה התורה ונשארו בדיוק על אותם המילים והפירושים. זו תופעה שלא יכולה להתקיים בטבע.
נגיד ולא היו הוכחות, מה מפסידים באמונה היהודית? זה מותן ערך ומוסר לחיים, זה קובע ערכים אובייקטיבים וטובים שמותאמים לחיים חופשיים באמת, לומדים איך להשתמש בגוף ובתאוות במקום שהם יקחו את השליטה ויכלאו אותנו.
נתחיל מזה, המדע לא סותר את אלוקים. יש הרבה הסברים והשוואות בין התורה והמדע, זה לא בעיה.
עכשיו להסברים:
אנחנו קיימים, זו עובדה ברורה. אבל איך נוצרנו? המפץ מוכח רק למחשבה שאנחנו לא הזיה של תודעה גדולה יותר, או פשוט חלום. "אני חושב משמע אני קיים", הדבר היחיד שבטוחים במאה אחוז, זה שיש תודעה, לפחות אחת, שחולמת או הוזה אותנו. זה נשמה.
אם נצא מנקודת ההנחה שהעולם כן קיים, אז גם חוקי הפיזיקה קיימים ולא משתנים לפי המדע. אבל חוק חייב מחוקק, כי כל ההסברים של הטבע הם על פי חוקים מסויימים שפשוט עובדים, בלי שום סיבה. לפי המדע גם אין אפשרות להוכיח שהחוקים האלו לא יפסיקו להתקיים עוד דקה, אבל משערים שזה יקרה כי לא ראו חוק טבע משתנה.
יש עוד הרבה חוקי טבע שמראים שחייבת להיות יישות שלא כפופה למציאות שאנחנו תופסים. כמו שאנרגיה לא יכולה להיווצר או להעלם, אז חייב להיות מי שיתחיל אותה והוא מעל לחוקים.
כשאלוקים קיים, אכפת לו מאיתנו?
כן, כי הוא לא מוגבל בכלל, אין שום הבדל בין דבר גדול לקטן כי הכל שווה אחד אינסופי.
אז מה המעשים הנכונים?
ברור שאלוקים יוצר עולם, אז הוא לא אכזרי שישים אנשים בלי הכוונה ועם יצר הרע, אז הוא נתן לנו תורה, תבלין שמשנה לחלוטין את החיים ומפרט עד לפרטי פרטים כל דבר במציאות, מה המטרה שלו ואיך מקרבים אותו אל הקודש.
אז למה היהדות נכונה?
הייתה לנו התגלות של 3000000 אנשים בהר סיני, וכולם בצורה מדוקת העבירו את אותה התורה מאב לבנו, גם כשהיו במלחמות, בגלות ועברו את הרדיפות הכי קשות בעולם. עדיין כולם האמינו באותה התורה ונשארו בדיוק על אותם המילים והפירושים. זו תופעה שלא יכולה להתקיים בטבע.
נגיד ולא היו הוכחות, מה מפסידים באמונה היהודית? זה מותן ערך ומוסר לחיים, זה קובע ערכים אובייקטיבים וטובים שמותאמים לחיים חופשיים באמת, לומדים איך להשתמש בגוף ובתאוות במקום שהם יקחו את השליטה ויכלאו אותנו.
אבל לא שאלתי אןתך
אנונימית
שואל השאלה:
את רוצה לבעוט בי? אין לך מושג עם מי תסתבכי ילדה
את רוצה לבעוט בי? אין לך מושג עם מי תסתבכי ילדה
הזה עם הפרופיל הורוד שכתב שאלוהים לא קיים כפרה שלי אתה ליצן שב בשקט אתה לא מבין כלום מהחיים שלך
אנונימית
כן אני רוצה לבעוט בך אם אתה לא מאמין באלוהים
אנונימית
שואל השאלה:
מה קרה את כמו נחש פעמונים על כביש חם מה העינין הכל טוב?
מה קרה את כמו נחש פעמונים על כביש חם מה העינין הכל טוב?
^^הוא יכול להאמין במי שבאלו
"כל איש באמונתו יחייה"
"כל איש באמונתו יחייה"
אלוהים זה קונספט. זה רעיון. יש כאלה שמתחברים שמאמיניםמויש כאלה שלא.. שמוצאים דברים אחרים בחיים לנחמה וכוח.
לא הכל לא טוב
לא מאמינים באלוהים? סבבה יש לזה מחיר אבל את זה אלוהים יתן לכם , חבל שאתם לא מאמינים אתם מפספסים המון , אבל תמשיכו לחשוב שאתם צודקים כי אתם לא ! ולא אני לא דתייה או מאמינה הדוקה אבל כן מאמינה בבורא עולם ואני ממש מרחמת על אנשים כמוכם
לא מאמינים באלוהים? סבבה יש לזה מחיר אבל את זה אלוהים יתן לכם , חבל שאתם לא מאמינים אתם מפספסים המון , אבל תמשיכו לחשוב שאתם צודקים כי אתם לא ! ולא אני לא דתייה או מאמינה הדוקה אבל כן מאמינה בבורא עולם ואני ממש מרחמת על אנשים כמוכם
אנונימית
שואל השאלה:
קודם כל אל תקבעי בשבלי במה אני מאמין לא ובמה לא דבר שני תהיה יותר נחמדה לאחרים
קודם כל אל תקבעי בשבלי במה אני מאמין לא ובמה לא דבר שני תהיה יותר נחמדה לאחרים
שואל השאלה:
אני בן 20+ עם יש לך בעיה איתי שימי על השולחן
אני בן 20+ עם יש לך בעיה איתי שימי על השולחן
אנונימית מתוקה
אני לא צריכה את הרחמים שלך, אני חיה את החיים הטובים
"מפספסים המון"
לא מרגישה אני מפספסת משהו חשוב
אני לא צריכה את הרחמים שלך, אני חיה את החיים הטובים
"מפספסים המון"
לא מרגישה אני מפספסת משהו חשוב
דבר ראשון כתבתי את זה למשתמש " אין אלוהים " ודבר שני גם אתה יצור
אנונימית
חיה חיים טובים אעלק אל תבלבלי לי תמוח
אנונימית
מתה מצחוק
אתה זה שחי כאן בבדיחה מאמי
אתה זה שחי כאן בבדיחה מאמי
אנונימית
שואל השאלה:
ילדה... כמה את 15 16? תקשקשי שם כמה בא לך אני מתעלם ממך כרגע כי את סתם מעצבנת אבל תוכלי לריב עם שאר משתמשי הדרך...
ילדה... כמה את 15 16? תקשקשי שם כמה בא לך אני מתעלם ממך כרגע כי את סתם מעצבנת אבל תוכלי לריב עם שאר משתמשי הדרך...
אתמול הוא אמר לי שהוא לא קיים אז לא נראה לי
אוו אנונימי מפחדד
ברור שהיא מפחדת היא הייתה בשואה
יא מכוערים בפנים נראה מי יהיה איתכם בשעת צרה אה? כשרע לכם פתאום אתם מתפללים אליו מושפלים איכ
אנונימית
לא זכור לי שהתפללתי אליו כשרצחו את היתוש שלי
תודה יא אח
מאחל בקרוב אצלך
מאחל בקרוב אצלך
שואל השאלה:
תגידו מה פתחתם פה שוק הכרמל שאלה של כן או לא מה אתם מתחילים להתקשקש כאן שכל אחד יאמין במה שהוא רוצה ככה זה
תגידו מה פתחתם פה שוק הכרמל שאלה של כן או לא מה אתם מתחילים להתקשקש כאן שכל אחד יאמין במה שהוא רוצה ככה זה
יצורים זה הכי סקסי
קיים ברור שקיים איך אנחנו פה
הוא אמר שסבתא שלו בראה אותנו אני מאמין לו
הערס של בסטיפס אני מתגעגע
*הסטיפס
קיים קיים
ברור שקיים, בלעדיו העולם לא היה קיים. אם העולם קיים, ויש בו סדר ןחכמה- סימן שיש בורא שתכנן אותו וברא אותו.
אנונימי
באותו הנושא: