7 תשובות
אוף הלוואי שהייתי יכולה לעזור לך.
תנסי לדבר אולי עם פסיכולוג? זה עוזר ועזר להרבה
יכולה תמיד לשתף בפרטי
אני יותר מאשמח לעזור
ושתדעי שאת חזקה הרבה יותר ממה שאת חושבת
היי, אם את צריכה עזרה אשמח לנסות לעודד אותך :)
מה קרה ובמה אפשר לתמוך?
אנו פה , מה קרה ?
היי אני תמיד פה
את יכולה לשתף אותי תמיד אני באמת יכולה להיות חברה טובה 3>
מה קרה?
אם בא לך את יכולה לשלוח הודעה ... :)
ואני די מבינה אותך
היי אפשר לשלוח לך הודעה? אני באמת מבינה אותך