9 תשובות
תלוי מאיזה בחינה לא סתם הולכים לפסיכולוג
למה סיבות לא פסיכולוג זה אחלה
שאת רוצה לדבר עם מישהו שאת לא מכירה ככה שהוא לא יוכל לשפוט אותך או משהו כזה
כי כל בן אדם צריך פסיכולוג
תלוי מה את רוצה.. אם את רוצה ליפתור משהו הרגשה , חרדה , פוביה, מחשבות מציקות, ביטחון עצמי, אהבה עצמית, בעצם כל דבר.. ממליץ על nlp, כן כדאי זו מתנה
nlp זה טיפול באמצעות התת מודע
אני לא חשובת שזה דבר רע ללכת לפסיכולוג.
כמו שאת הולכת לרופא כשאת לא מרגישה טוב, ככה יש לך מחויבות כלפי עצמך, הנפש שלך.. הרבה פעמים פשוט מדחיקים ומזניחים אותה במקום לטפל בה. אין לי בעיות נפשיות או משהו כזה, ויצא לי לדבר פעם עם פסיכולוגית וזה ממש שינה לי קו מחשבה ועזר לי להכיר יותר את עצמי.
קיצר אם את מרגישה שאת רוצה, תלכי על זה.
כמו שאת הולכת לרופא כשאת לא מרגישה טוב, ככה יש לך מחויבות כלפי עצמך, הנפש שלך.. הרבה פעמים פשוט מדחיקים ומזניחים אותה במקום לטפל בה. אין לי בעיות נפשיות או משהו כזה, ויצא לי לדבר פעם עם פסיכולוגית וזה ממש שינה לי קו מחשבה ועזר לי להכיר יותר את עצמי.
קיצר אם את מרגישה שאת רוצה, תלכי על זה.
מישהו לדבר איתו בלי שישפוט אותך
זה דבר נדיר בעולם הזה
זה דבר נדיר בעולם הזה
אני חושבת למה לא,אם את/ה חושב/ת שזה יכול לעזור לך אז אין מה להפסיד
אפשר להפסיק טיפול באמצע אם רואים שזה לא מתאים
אפשר להפסיק טיפול באמצע אם רואים שזה לא מתאים
באותו הנושא: