6 תשובות
אוטומט
אוטומט
אוטומטט
תלוי מה את צריכה, לנסוע ממקום למקום או חווית נהיגה?
יש כאלו שעושים ידני כי זה יותר חוויתי וזול וגם נותן אופציה לאוטומט
יש כאלו שעושים אוטומט כי למה להם באמת ידני אם הם מתכננים פשוט לנהוג וזהו
יש כאלו שעושים ידני כי זה יותר חוויתי וזול וגם נותן אופציה לאוטומט
יש כאלו שעושים אוטומט כי למה להם באמת ידני אם הם מתכננים פשוט לנהוג וזהו
שואל השאלה:
תפרטו אבל
תפרטו אבל
אנונימית
תקשיבי בידני יש הילוכים זה עוד יותר סיוט ממה שאת צריכה ללמוד
אני לומדת על אוטומט וקשה לי ולא יודעת מה היה קורה אם גם היה לי הילוכים על הראש
וגם לרוב ידני זה לוקח הרבה יותר שיעורים
וכיום רוב המכוניות הן אוטומט
אני לומדת על אוטומט וקשה לי ולא יודעת מה היה קורה אם גם היה לי הילוכים על הראש
וגם לרוב ידני זה לוקח הרבה יותר שיעורים
וכיום רוב המכוניות הן אוטומט
באותו הנושא: