5 תשובות
אם את מרגישה שזה קריטי לך אל תלכי..אם את יודעת שתשלימי ותעבדי יותר קשה בימים האחרים, תלכי.
זה תלוי איך את מכירה את עצמך
זה תלוי איך את מכירה את עצמך
תלכי אפשר לצאת לפעמים מהשגרה במיוחד בכיתה יא צריך קצת לנשום
אפשר לצאת מהשגרה של הלימודים ולהנות קצת זה לא כזה רע
תלכי אחותי יום חמישי זה עוד ים זמן
נראלי את יכולה ללכת יש לך עוד חמישה ימים
באותו הנושא: