9 תשובות
ואו זה ממש ארוך
אנונימי
איזו מגזימה המורה הזאת אבל סיימתם מה היא רוצה...
קודם כל תבטיח לאמא שלך שתשלים את השיעורים והעבודות
ותזכור שאתה בן 17 אתה מספיק גדול כדי שתוכל לעמוד על שלך מול המורה מול אמא שלך
דבר ראשון תנשום, אתה נותן לדברים קטנים ומיותרים להלחיץ אותך. דבר עם אמא שלך ותסביר לה שקשה לך, תנסה לגרום לה להבין שאתה משתדל אבל קשה לך ואני בטוחה שהיא תקשיב והכל יהיה בסדר.
דבר ראשון טוב לא אשקר אתה רוצה בכלל ללמוד ?
דבר שני למה אתה נותן לעצמך הרגשה של דיכאון ואכזבה עם אתה אפילו לא מנשה לשפר את הלמידה שלך
דבר שלישי טוב לא נורא אולי המורים יסכימו לעזור לך לעשות מבחנים חוזרים כי לעלות את הממוצע שלך לפחות ב20 נקודות
דבר רביעי תתאפס על עצמך ותתחיל להשקיע בלימודים כי אף אחד אחר לא יעשה את זה בישבילך ..
דבר חמישי לגבי הפגישה עם המורה למתמתיקה תיהיה בטוח בעצמך ותעמוד על מה שקרה כי זה כבר קרה ואין מה לעשות עם עם אתה רוצה להשתפר...
ודבר שישי תקח את מה שאמרתי ללב ותחשוב על כי זה החיים שלך ואתה הבתה על עמך את הסתועציה הזאת אז תתציא ממינה כמו גבר ולא כמו פחדן שלא עומד מאחורי המעשים שלו תתחיל לקחת את עצמך בידיים לפני שיהיה מאוחר מידי ואתה ממש קרוב למאוחרי מידי
אנונימי
אל תדאג יהיה טוב ביום הורים
או שתצעק בכל הבית או שתבכה מתחת לכרית
מבינה שהיה לך יום קשה היום הא
לא קרה כלום תדבר עם המחנכת שיש עלייך עומס ותשים זין על דברים זה לא משהו רע תמיד דברים משתפרים, אתה תרים תציונים ותנגן טוב ותזכור מה שאמר שלמה המלך ''גם זה יעבור''