4 תשובות
הגיוני
כן הגיוני
יא הינה אני, אני פשוט מכחישה אבל אז זה מתפרץ באיזה רגע לא צפוי, אבל בגדול אני מצליחה לחיות רגיל בדרך כלל
כן כי את מטפלת בתסמינים בלבד במקום בבעיה עצמה,במרכז הקושי,שם את צריכה להתמקד.
רצוי מדיטציות או סרטונים מעצימים ביוטיוב,תלמדי את עצמך להקשיב ולא לשפוט כל מחשבה אשר מערערת אותך,התת הכרה מנסה לדבר איתך,אני מאמינה בזה
אז עופי על זה,במשך כמה שבועות את כבר תראי הקלה.
רצוי מדיטציות או סרטונים מעצימים ביוטיוב,תלמדי את עצמך להקשיב ולא לשפוט כל מחשבה אשר מערערת אותך,התת הכרה מנסה לדבר איתך,אני מאמינה בזה
אז עופי על זה,במשך כמה שבועות את כבר תראי הקלה.
באותו הנושא: