4 תשובות
לא לא ניראלי אבל אם את לא צריכה להטעין ואת מטעינה או שאת מטעינה ואם הטלפון באותו זמן זה יכול להרוס
אבל אם זה היה הרבה זמן במטען על 100 אחוז אז כן
אבל אם זה היה הרבה זמן במטען על 100 אחוז אז כן
שואל השאלה:
אז עד איזה אחוז הכי מומלץ להטעין באייפון בשביל לשמור על בריאות הסוללה ?
אז עד איזה אחוז הכי מומלץ להטעין באייפון בשביל לשמור על בריאות הסוללה ?
אנונימית
ניראלי 80 אחוז בערך
נראה לי שזה מה שצריך לעשות לא? להטעין עד 100
אנונימית
באותו הנושא: