6 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית^
עשית הרבה הליכות?
הם היו ארוכות וכל יום או כזה פעם ב לאיזה חצי שעה?
אין דבר כזה להרזות באיזור מסוים
אם את מרזה אז זה קורה בכל הגוף
אימונים בבטן לא שורפים שומן רק בבטן
מה לעזאזל
וואי עשיתי הליכות וקצת ריצות וזה פשוט הרזה ממש. בהצלחה!:)
אנונימית
זה קצת ספציפי, אם מורידים במשקל אז אפשר להרזות כזה בכל הגוף ואולי גם שם
פעם בשבוע למשך שלושה שבועות, חלק מהזמן ריצה וחלק זמן הליכה. עשיתי בערך שעה וחצי שעתיים כל פעם אבל עשיתי עם חברות והיה ממש כיף:)
אנונימית