5 תשובות
תשתוף את הפנים, תשמע מוזיקה שמרגיעה אותך, תעשה משהו חמוד ותחשוב על דברים צבעוניים :))
תאונן כאילו דה
אנונימי
אולי תדבר עם מישהו שאתה מכיר, או שתקשיב למוזיקה שאתה אוהב או שתעשה משהו שבכללי מרגיע אותך.
לי מאוד עוזר להתקלח או לעשות אמבטיה להכין משהו טעים גם אם אין ממש תאבון וגם אם ממש קשה לקום מהמיטה מבטיחה שזה שווה את זה, בעיקר מהידיע שהצלחת להלחם בזה.
תעשה מקלחת קצרה, תשמע מוזיקה מרגיעה, תאכל משהו מתוק, תדבר עם אנשים שאתה אוהב וסומך עליהם, ותדבר על מה שמטריד אותך.
כאן בפרטי אם תרצה לדבר :)
כאן בפרטי אם תרצה לדבר :)
באותו הנושא: