15 תשובות
תן אגרוף לקיר.
סתם עדיף שלא.
תנסה להירגע, תשתה מים, תשמע מוזיקה, תדבר עם חברים..
אני כאן אם אתה צריך לדבר עם מישהו (:
סתם עדיף שלא.
תנסה להירגע, תשתה מים, תשמע מוזיקה, תדבר עם חברים..
אני כאן אם אתה צריך לדבר עם מישהו (:
לתת אגרוף לקיר כי למה לא
אל תעשה את זה לא בא לך ללכת למיון נכון
אם יש לך שק אגרוף לך אליו להוציא תעצבים
אם יש לך שק אגרוף לך אליו להוציא תעצבים
אנונימית
להרביץ לכרית
אני לפעמים נותן, לא ממליץ זה נשאר לכמה ימים...
לנסות לתרגל נשימות
לנסות לתרגל נשימות
תתן לי במיטה
אנונימי
לתת אגרוף לקיר
שואל השאלה:
^ יש לי כבר חור אחד אני לא יכול לעשות שני כי אני אהפוך להיות הקיר של אבא שלי
^ יש לי כבר חור אחד אני לא יכול לעשות שני כי אני אהפוך להיות הקיר של אבא שלי
תעשה את זה, די עוזר
אמנם פעם חבר שלי נתן אחת ממש חזקה והתנפח לו היד והוא עשה צילום
אמנם פעם חבר שלי נתן אחת ממש חזקה והתנפח לו היד והוא עשה צילום
אנונימי
בחיי הייתי מלווה לך את השק אגרוף שלי רק כי אני מבין אותך, תרביץ לכרית עם מטאל ברקע, אתה שומע?
תנצל את הכעס למשהו אחר כמו אימון, ריצה או משהו כזה שישחרר את העצבים למקום יותר טוב
תתן אגרוף לקיר
אני עושה את זה מלא ומעצבים אני אפילו לא מרגיש את הכאב אז תתן
אני עושה את זה מלא ומעצבים אני אפילו לא מרגיש את הכאב אז תתן
אל תתן אגרוף לקיר תנשום נשימות עמוקות ואל תעזוב לפחות 5 שניות ותעשה משהו שיגרום לך להיות פחות עצבני ואם זה לא עוזר תרביץ למיטה
אנונימית
תנסה לדחוף את הקיר, שיהיה אתגר מהנה.
באותו הנושא: