17 תשובות
הם עקשנים שחיים בדמיונות
יש להם כל כך הרבה שטח? אין להם זה לא קשור לאגואיזם. הם רוצים מדינה בדיוק כמו שאת ואני רוצים.
אנונימי
חושבים שהמדינה שלהם
(?)
(?)
ערבים אחרים מתייחסים לפלסטינאים חרא, הם לא בדיוק יכולים ללכת למקום אחר.
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי, נגיד ובאמת אין להם מדינה
רוב העולם תומך בהם, יחסית אלינו אין להם אויבים
המדינה הקטנה שלנו זה כל מה שיש לנו שסובבת סביבה ככ הרבה אויבים
אנונימי, נגיד ובאמת אין להם מדינה
רוב העולם תומך בהם, יחסית אלינו אין להם אויבים
המדינה הקטנה שלנו זה כל מה שיש לנו שסובבת סביבה ככ הרבה אויבים
אנונימית
פלסטינים הם קבוצה בפני עצמה, זה שהם מוסלמים לא אומר שהם חברים של שאר המוסלמים, כל שאר המוסלמים כבר לא ממש אוהבים אותם(לפחות השכנים שלנו), ראי ערך ספטמבר השחור בירדן וכו'.
בקרב המוסלמים בינם לבין עצמם יש גם מלחמות ראי ערך המלחמה בין ערב הסעודית לתימן וכו'.
ראי ערך דאע"ש נגד כל שאר המוסלמים תאכלס.
ראי ערך המתח בין השושלת של ממלכת ירדן למול השושלת של ממלכת סעודיה(ערב הסעודית). ושתיהן למול איראן.
כן, יש הרבה מדינות מוסלמיות, אפילו אינדונזיה מוסלמית,אבל מדינות פלסטיניות יש 0 אז לרצות הגדרה עצמית זה לא כזה מוזר..
בקרב המוסלמים בינם לבין עצמם יש גם מלחמות ראי ערך המלחמה בין ערב הסעודית לתימן וכו'.
ראי ערך דאע"ש נגד כל שאר המוסלמים תאכלס.
ראי ערך המתח בין השושלת של ממלכת ירדן למול השושלת של ממלכת סעודיה(ערב הסעודית). ושתיהן למול איראן.
כן, יש הרבה מדינות מוסלמיות, אפילו אינדונזיה מוסלמית,אבל מדינות פלסטיניות יש 0 אז לרצות הגדרה עצמית זה לא כזה מוזר..
אנונימי
כמו שאתה רוצה מדינה גם הם רוצים מדינה. נכון, פלסטין לא קיימת אבל ככה הם מאמינים ונולדו לאמונה שהם גרים בפלסטין כמו שאנחנו נולדנו למקום שבו קיים ישראל.
שואל השאלה:
אצלם זה אמונה אצלנו זה עובדה
אצלם זה אמונה אצלנו זה עובדה
אנונימית
בשבילם זה גם עובדה. הם לא רוצים להאמין בזה שישראל קיימת אז הם מכירים בעובדה שפלסטין לא קיימת.
שואל השאלה:
שלא ירצו, זו עובדה איפה את חיה? יופי
והם סתם חיים בסרט שיבקשו מהחברים המוסלמים שלהם מדינה ויעזבו את ישראל בשקט ימח שמם
שלא ירצו, זו עובדה איפה את חיה? יופי
והם סתם חיים בסרט שיבקשו מהחברים המוסלמים שלהם מדינה ויעזבו את ישראל בשקט ימח שמם
אנונימית
מה שאני מנסה להגיד שבכל ריב או סכסוך יש 2 צדדים, שצריך להבין את שניהם.
גם בסכסוך הישראלי-פלסטיני, אנחנו איתם אם נרצה או לא נרצה ולכן אני אישית מאמינה בפתרון 2 מדינות- כן אני שמאלנית *לא בוגדת*. נכון, פלסטין לא קיימת מבחינתי ומבחינת רוב הישראלים אבל מבחינת המון אנשים בעולם ישראל לא קיימת ופלסטין כן קיימת. אין לנו כל כך מה לעשות עם זה עד שלא נפתור את הסכסוך הזה. (אגב, אם כל המלחמה שיש בטיקטוק/אינסטגרם/טוויטר לגבי זה אני עדיין חושבת שאנחנו הדור שיכול לעשות את המהפך והשלום הזה).
גם בסכסוך הישראלי-פלסטיני, אנחנו איתם אם נרצה או לא נרצה ולכן אני אישית מאמינה בפתרון 2 מדינות- כן אני שמאלנית *לא בוגדת*. נכון, פלסטין לא קיימת מבחינתי ומבחינת רוב הישראלים אבל מבחינת המון אנשים בעולם ישראל לא קיימת ופלסטין כן קיימת. אין לנו כל כך מה לעשות עם זה עד שלא נפתור את הסכסוך הזה. (אגב, אם כל המלחמה שיש בטיקטוק/אינסטגרם/טוויטר לגבי זה אני עדיין חושבת שאנחנו הדור שיכול לעשות את המהפך והשלום הזה).
שואל השאלה:
מעניין לי את התחת שירקבו במקום שלהם ויפסיקו להיות כאלה צרי עין, ככ ילדותי ומטומטם שהם מתנהגים כאילו אין את ישראל למרות שזו עובדה שלא ניתן להתווכח עליה
מעניין לי את התחת שירקבו במקום שלהם ויפסיקו להיות כאלה צרי עין, ככ ילדותי ומטומטם שהם מתנהגים כאילו אין את ישראל למרות שזו עובדה שלא ניתן להתווכח עליה
אנונימית
אם זה כל כך מעניין לך את התחת שגם הם בני אדם והם חיים בסוג של גטו אז אני כבר באמת לא יודעת מה להגיד לך.
כמו שאתה רוצה שהם יחשבו עלינו גם אתה תחשוב עליהם, רק ככה העולם יהיה יותר טוב:)
שואל השאלה:
מה זה מעניין אותי מה הם חושבים עלינו, מעניין אותי שאנחנו נפגעים מזה.
הם יכולים לקפוץ ואת היעני גטו הם מביאים על עצמם
מה זה מעניין אותי מה הם חושבים עלינו, מעניין אותי שאנחנו נפגעים מזה.
הם יכולים לקפוץ ואת היעני גטו הם מביאים על עצמם
אנונימית
כי אין להם מדינה והם גם רוצים אחת משלהם
הם סתם חיים בסרט הם אומרים שהשטח הזה שלהם עוד לפני היהודים
באותו הנושא: