9 תשובות
צודק לגמרי.
אני גם לא מבין למה העולם כל כך נגדינו בנוגע לזה
אני גם לא מבין למה העולם כל כך נגדינו בנוגע לזה
זאת עובדה, יהודה ושומרון שלהם. תפסנו להם את זה במלחמת ששת הימים, צריך להחזיר להם את זה. אם היו עושים את זה לעם שלך, לא היית בוכה? לא היית כועס על מי שהשתלט? קל לדבר, אבל אם זה היה קורה לישראל בטוח שלא היית מגיב ככה.
אנונימי
צודקת, אני לא מבין מה הם מנסים להשיג מבזבוז החיים שלהם. אם הם היו משתפים פעולה איתנו הם היו קוצרים הרבה יותר רווחים מהחיים-לא-חיים שיש להם עכשיו.
אנונימי
אז שיבכו
אם אנחנו היינו בוכים היו יורקים לנו בפנים
אם אנחנו היינו בוכים היו יורקים לנו בפנים
דווקא לא כל מדינה, ואלו שכן דווקא כן "מתלוננים" על זה - הילידים באמריקה, האוברג'ינים באוסטרליה וכו'. כל כיבוש עם אחר הביא איתו רצח וגזל רב, תהיה בטוח שיהיה מי שיתנגד לזה.
אנונימית
אין להם מדינה וכמו שאנחנו בגלות שאפנו ורצינו להגיע לארץ ישראל ולהקים את מדינתנו, כרגע הם, לאחר שחיו פה, כבר ללא מדינה והם רוצים בכך.
בנוסף, תנאי המחייה שלהם הם פשוט נוראיים, המצב בעזה ושל הפלסטינאיים פשוט נורא, הם חיים בעוני ועם מעט מאוד תשתיות.
בנוסף, תנאי המחייה שלהם הם פשוט נוראיים, המצב בעזה ושל הפלסטינאיים פשוט נורא, הם חיים בעוני ועם מעט מאוד תשתיות.
סתם בכיינים
למי אכפת שיתבכיינו כמה שבא להם
בהתחלה המדינה רצו לחלק אותה חצי חצי. הפלסטינאים לא רצו ופתחו מלחמה איתנו כשלהם יש עוד כמה ארצות ערביות לצידם ולנו יש רק את הארץ שכרגע הוקמה. ניצחנו, ועבדנו את כל הארץ. זה אשמתם שהם נלחמו איתנו במקום לומר תודה ולשתוק. ואז כל ישראל הייתה שלנו. אבל נתנו להם את עזה בשביל "שלום"- תראו לאן זה הביא אותנו עכשיו. הם לא רוצים את ישראל- הם רוצים יהודים מתים.
באותו הנושא: