3 תשובות
אין קשר בין שיעולים לגלידה או לאוכל שלך, אלא אם הקדמת קנה לוושט ואת נחנקת. אם לא? אז זה לא קשור. אבל גם לא כל שיעול זה קורונה... שתי מים ואם זה לא נרגע הרבה זמן תעשי בדיקה
לא כל שיעול זה בהכרח קורונה.. אם יש לך עוד תסמינים תבדקי, אם זה רק שיעול קל לא צריך לדאוג
קורונה זה שקר 1 גדול,
גם הבדיקה הזאת זה הבלוף הכי גדול שיש
עשו מערכת שאפילו של-פלוני יש טיפה רוק זה ישר יגיד 'קורונה'
ליחה יכולה לנבוע מ:
קירור
מאכלים שמגרים
שתיה שמגרה את האזור
מאכלים חריפים
מוצרי חלב ועוד
מעבר לזה יש אנשים שיש להם בעיה של אלרגיה של שנים עם עודף ליחה בגרון

אז שהרופאים של הקורונה יפסיקו לבלבל את המוח