4 תשובות
עוגיות אמסטרדםם
תסתכלי על המתכון שכתוב במאחורה של השקית של השוקולד ציפס
הוא ממש טוב פשוט הוא פשוט מלא בסוכר אז אני שמה טיפה פחות.
הוא ממש טוב פשוט הוא פשוט מלא בסוכר אז אני שמה טיפה פחות.
תרשמי בגוגל עוגיות אמסטרדם השף הלבן.. הכנתי איזה 25 ויום אחרי כבר לא נשאר המשפחה שלי אכלה הכלל זה מושלם
באהבה
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: