4 תשובות
אף אחד לא יעשה את זה בשבילך אז יאללה
מצטערת אני לא יודעת לעודד
מצטערת אני לא יודעת לעודד
וואי גם לי זה קרה
פעם הבאה תשתמש בדרייב
זה נשמר שם אוטומטית
פעם הבאה תשתמש בדרייב
זה נשמר שם אוטומטית
קרה לי גם ועשיתי אותה שוב אבל לא נורא
קרה לי, תראה אין הרבה מה לעשות זה לא שאתה יכול לא להגיש, קח את עצמך בידיים ותעשה את זה כי אף אחד לא יעשה את זה בשבילך. אם אני אני לי מי לי זוכר
באותו הנושא: