4 תשובות
אף אחד לא יעשה את זה בשבילך אז יאללה
מצטערת אני לא יודעת לעודד
וואי גם לי זה קרה
פעם הבאה תשתמש בדרייב
זה נשמר שם אוטומטית
קרה לי גם ועשיתי אותה שוב אבל לא נורא
KMP
קרה לי, תראה אין הרבה מה לעשות זה לא שאתה יכול לא להגיש, קח את עצמך בידיים ותעשה את זה כי אף אחד לא יעשה את זה בשבילך. אם אני אני לי מי לי זוכר