8 תשובות
שואל השאלה:
לא, עשו לנו קורסים דרך הזום מטעם הבית ספר ואז היינו צריכים ללמוד למבחן מסכם שחייבים לעבור אותו ועברתי אותו, ושאלתי את מי שעשתה את הקורסים אם אפשר להתנדב כבר והיא אמרה שכרגע אפשר לעשות קורסים דרך הזום, אז הגשתי טופס באתר שלהם בשביל להתנדב ועוד לא חזרו אליי ואני חושב שאני צריך ללכת למתחם שלהם שקרוב ליד הבית שלי בשביל להתנדב
אנונימי
עשו לכם אולי קורס עזרה ראשונה דרך בית ספר כנראה
הקורס במדא הוא קורס 60 והוא לוקח המון זמן
אתה לא יכול פשוט ללכת למתחם ולהתנדב זה לא עובד אצלם ככה, יש להם לוח זמנים מתי משמרת של כל אחד.. תתקשר לשם ותברר
קיבלתם כבר מדים?
שואל השאלה:
לא, עוד פעם זה היה קורס עזרה ראשונה זאת לא ההתנדבות עצמה
אנונימי
כן אפשר גם להתחיל בכיתה י פשוט הכי מוקדם זה ט, זה גם מחוייבות אישית, פשוט יגידו לך מתי, אם לא אומרים תשאל מישהו משם מתי, אבל זה קצת מוזר מה שאתה אומר כי עושים מבחנים תוך כדי הקורס, אולי אתה מתכוון למשהו אחר ולא קורס? אתה מתכוון למשמרת?
שואל השאלה:
באו אלינו עכשיו בכיתה י ועברתי את המבחנים ואני רוצה להתנדב ואומרים שאתה צריך לעשות קורסים
אנונימי
בכיתה ט באים אליכם ומזמינים אותכם לראיון כזה ואז אם אתה עובר את הראיון אז אתה מגיע לקורס