5 תשובות
פעם ב זה בסדר.. לא נורא.
מהיום אל תאכלי כאלו דברים זה לא נורא באמת.. אל תדאגי.
מהיום אל תאכלי כאלו דברים זה לא נורא באמת.. אל תדאגי.
מותר לך לאכול הרבה פעם ב לא נראלי שזה יעשה כלום פשוט תמשיכי בדרך שהיית בה
אני ירדתי 6 קילו עם גירעון קלורי רק שכמעט ולא הייתי אוכלת לא היה לי תיאבון ולאחר מכן שכן חזר התיאבון הייתי אוכלת בכמויות ומעלה ממש טיפה לדוגמא חצי קילו אחרי שבוע שטחנתי אוכל אז יום אחד זה בסדר גמור אבל אם את בדיאטה תשמרי עליה אם את רוצה לרדת עוד בהצלחה;)
לא נוראא , מותר להתפנק קצתת(;
כל הכבודד שהצלחת להחזיק שבועיים , תמשיכי ככה!
כל הכבודד שהצלחת להחזיק שבועיים , תמשיכי ככה!
תכתבי את הדיאטה שלך אולי אני אשתמש בו :)
אנונימית
באותו הנושא: