7 תשובות
זה כלום
KMP
כן אהובה , תאכלי עוד משהו קורנפלקס או משהו שאת אוהבת :)
זה לא נורא, אבל זה ממש קצת....
כן זה נורא
את.ה צריכ.ה לאכןל יותר גם אם את.ה לא רןצה
אנונימית
תלוי, אם עשית את זה כי את לא רעבה בכלל אפילו קצת (קשה לי להאמין שזה המצב) אז זה לא בריא אבל זה יהיה בסדר אם פשוט היית חייבת לספור או שהרגשתי אשמה כי אכלת או כל דבר כזה זה לא טוב ואת יכולה לדבר איתי בפרטי❤
אל תעשי את זה. לא. את יפה כמו שאת