8 תשובות
תבשלי משהו או שההורים שלך יבשלו והריח כבר יגרה אותך ואם זה לא עובד תעשי ספורט כי אז את תצטרכי אנרגיות חדשות והגוף שלך יחזיר את התאבון
שואל השאלה:
אמא שלי בישלה לי משהו אבל אני לא מסוגלת להכניס את זה לגוף שלי משום מה
אמא שלי בישלה לי משהו אבל אני לא מסוגלת להכניס את זה לגוף שלי משום מה
זה בסדר גמור
קודם כל תשבי תרגעי תנשמי
להרבה מאוד אנשים זה קורה
גם לי
את תהיי בסדר
הכל בסדר
אם את לא רעבה אל תאכלי בכוח אבל פעם ביום תנסי לפחות ארוחה אחת נורמלית ואיזה משהו קטן כמו חטיף או פרי או משהו
אל תישארי במצב הנוכחי כי זה יכול להידרדר למקומות ממש לא טובים
תנסי לאט לאט להתחיל לאכול ממש פעם ביום יום אחרי תאכלי עוד פעם פעם אחת ושני פירות או שני חטיפים ואם את רעבה אז תאכלי יותר גם
תתחילי לאכול בהדרגה
אם זה יקרה עוד פעם ואת תרגישי שזה יותר גרוע מנפים הקודמת אני באמת מכל הלב בשבילך ממליצה לשתף חברה או אמא או אחות.
את לא לבד!
אני אוהבת אותך
קודם כל תשבי תרגעי תנשמי
להרבה מאוד אנשים זה קורה
גם לי
את תהיי בסדר
הכל בסדר
אם את לא רעבה אל תאכלי בכוח אבל פעם ביום תנסי לפחות ארוחה אחת נורמלית ואיזה משהו קטן כמו חטיף או פרי או משהו
אל תישארי במצב הנוכחי כי זה יכול להידרדר למקומות ממש לא טובים
תנסי לאט לאט להתחיל לאכול ממש פעם ביום יום אחרי תאכלי עוד פעם פעם אחת ושני פירות או שני חטיפים ואם את רעבה אז תאכלי יותר גם
תתחילי לאכול בהדרגה
אם זה יקרה עוד פעם ואת תרגישי שזה יותר גרוע מנפים הקודמת אני באמת מכל הלב בשבילך ממליצה לשתף חברה או אמא או אחות.
את לא לבד!
אני אוהבת אותך
אנונימית
תאכלי דברים שאת מוצאת טעימים
נגיד פיצה
או במבה
או שוקולד
משהו שטעים לך
נגיד פיצה
או במבה
או שוקולד
משהו שטעים לך
שואל השאלה:
תודה רבה אנונימית
תודה רבה אנונימית
שואל השאלה:
הייתי חולה בוירוס ובתקופה שהייתי חולה אוכל היה עושה לי להקיא והייתי אוכלת אולי כמה ביסים ביום
ועכשיו הבראתי אבל עדיין אין לי תאבון
הייתי חולה בוירוס ובתקופה שהייתי חולה אוכל היה עושה לי להקיא והייתי אוכלת אולי כמה ביסים ביום
ועכשיו הבראתי אבל עדיין אין לי תאבון
זה קורה לי גם בתקופות, קרה משהו בזמן האחרון שגרם לך לזה את חושבת?
תשתי שייקים ותבקשי ללכת לרופא והוא כבר ידע מה לעשות
באותו הנושא: