53 תשובות
אסור לאישה להניח תפילין או לעלות לחזן, את רפורמית
אם איזה רבנית נפגשת רק?
^אתה לא עוזר
כי הרבנית שלך לא באמת דתיה. היא "רפורמית".
זאת ממש לא הדת , זה עיוות רפורמי
את יותר ממוזמנת לדבר עם רבנים/רבניות אורטודוקסים שיעזרו לך ויסבירו לך כל מה שצריך
תקשיבי זה באמת מדהים שחזרת בתשובה וכל הכבוד לך!
בתור דתי הומו ממשפחה חרדית זה באמת מקסים שאת ככה משתדלת! תעשי מב שעושה לך טוב ותזכרי שאלוקים אוהב את כולם בכל מצב
בהצלחה אהובה❤
אנונימי
מה? אין כזה דבר "יהדות ליברלית" יש תורה והיא לא משתנה... זה לא "תורה לפי תקופה/עידן" "ואת איש לא תשכבו משכבי אישה תועבה היא" היה ונשאר. כמובן שיש לאנשים כל מיני בעיות עם זה ולי אישית אין אבל מבחינת התורה זה היה ונשאר
זה לא עניין של שנאה , זאת ההבנה שדרך התורה היא הדרך הנכונה והאמיתית
וכשאתם "סוללים" לכם דרך חדשה שמתחברת עם האג'נדה הפוסט מודרנית עושים לכם רפורמות זה נוגד באופן מוחלט את התורה
ועל הדרך שלכם כתוב "איש הישר בעיניו יעשה" שזה אחד התיאורים הזוועתיים ביותר על תרבות עם ישראל בזמן השופטים דבר שדרש כפרה גדולה
תקשיבו נשמות תתקדמו אנחנו לא בימי הביניים אהבה זה אהבה

שואלת השאלה את מקסימה ומדהימה ותמשיכי כך❤
אנונימי
היא רפורמית.. אסור לעשות דברים כאלה.
את צריכה לחזור בתשובה לדת האמת.
אנונימי
זה שאתה כותב לה שהיא עוכרת ישראל
ומאשים אותם במוות של אנשים
לא עוזר להם להתקרב לדרך האמתית
ההפך זה חילול השם וזה רק גורם לריחוק
אתה צריך להסביר להם למה זה לא נכון ולא רק ישר להאשים אותם
רשעים ארורים

שואלת השאלה תחזרי בתשובה באמת!
אנונימי
כל הרעות שקרו לישראל קרו בגלל מחללי היהדות כמוך...
אנונימי
^^^^ הוא באופן ברור ספאמר.
אנחנו מתקדמים,נכון. התורה לא. התורה לא משתנה ע"פ תקופות או אג'נדה פוסט מודרנית של אותו העידן. פרימיטיבי או לא לדעתך? זאת התורה,והיא לא משתנה
jahoon
רבנים אמרו שבגלל הלהטב הגיעה הקורונה
אנונימי
אנונימי יקר תלמד בעיון את מאמר הדור של הרב קוק זצ"ל תבין את כוונתי כשאמרתי שאין כאן קשר לשנאה
חחח את השטות הזאת עדין לא שמעתי
אנונימי תעשה לעצמך טובה ולך לישון
הרב קוק הוא אחד מגדולי הרבנים
שאלה מפגרת
הרב קוק הוא בונה חופשי דרגה 24.5 ושותף למזימת הקורונה יחד עם ביל גייטס ומוצרט
אנונימי
^^חחח טוב
אסור לך להניח תפלין. או לעלות חזנית
דאם ברו
יש הוכחות באצר שופר ובערוץ היוטיוב של הגאון הגדול הרב אמנון יצחק שליטא משיח ישראל (צמרף קשיור)
אנונימי
טוב מספיק , זה מתדרדר מתשובה לחזורת בתשובה רפורמית לשטיות והכפשה של גדול הדור
אנונימי
תבין זה שאתה מנסה לדכא לא עוזרררר
לא רק שזה לא עוזר אתה גם מחמיר את המצב ועושה חילול השם
אתה צריך להסביר מה היא באמת הדת האמיתית במקום רק להגיד עוכרת ישראל
ולמה היא הדת האמיתית
דאם ברו
הדת האמיתית - היהדות!
אנונימי
את לא דתייה את רפורמית,הרבנית שלך היא לא רבנית היא רפורמית כופרת,
הדת לא תומכת בלהטב זה די ברור בתורה.
אני יודע שהדת האמיתות היא היהדות
אני דתי אח שלי
זה כן חילול השם כי מה שאתה עושה כרגע מוציא שם רע לכל הדתיים
לא יודע אם אתה באמת דתי או ספאמר אבל אם תלמד קצת גמרא אתה תדע שכל הרבנים קיבלו את כולם בסבר פנים יפות ובכבוד ובטח שלא אמרו שהם כופרים ועוכרי ישראל
שאולת השאלה (זתא לא שאלה) את רפומית (מוחה בך!) וזה (הרפורמיות) לא (שיללה) חזרה (מלושן לחזור) בתשובה (מענה) מוחה בך!
אנונימי
דאם ברו
אתה דתי ומעודד כפירה? מוחה בך!
אנונימי
^עזוב התייאשתי ממך
איך אני מעודד כפירה תראה לי מקום אחד שעודדתי כפירה
אני מזועזע מכמות השנאת חינם פה
מקווה שתצאו מהארון בהצלחה (כל ההומופובים הם להטבים) ןאהבת חינם לכולם חוץ מלהומופובים❤
אנונימי
^ אתה הולך? לילט
אוי ווי נפלת על רבנית רפורמית. זה ממש לא טוב תמצאי רבנית צדיקה לא רפורמית
damn bro,אתה טוען שאתה דתי אבל אומר שזה חילול השם לקרוא לרפורמים כופרים וזה מוציא לדתיים שם רע?אנשים שמוזילים את דתנו ומנצרים אותה הם לא כופרים? העובדה שאתה חושב שלא צריך להוקיע אותם ולקרוא להם כופרים אישית מזעזע אותי,גם רבנים לא קראו לרפורמים כופרים?כל הרבנים הראשיים של הציונות הדתית הוציאו מכתב רק לפניי שלושה חודשים ואמרו שהרפורמים הם כופרים.
על פי ההלכה יש חובה למחות ברפורמים. הם מעקמים את הדת. אפיקורסים. ללא חלק לעולם הבא ועוד
misanthropic
אני לא אומר שרפורמים הם לא כופים
אבל אני כן אומר שאם אתה רוצה להחזיר מישהו בתשובה לקרוא לו כופר זה לא הדרך אני אתן לך דוגמא יש לך שתי אופציות 1) להצטרף לדת שקוראים לך כופרים ועוכר ישראל 2) להצטרף ל"דת" שמקבלת אותך
האנשים האלה בדרך כלל לא מכירים כלום אני לא יודע כמה אתה מכיר חילונים
אבל בדרך כלל אין להם מושג מה זה התורה בכלל ומהי המהות האמיתות של הדת ואם אתה באמת רוצה לעשות תועלת לדת אתה צריך לדבר בכבוד גם לרפורמים
את בת למה שתניחי תפילין? ולמה שתעלי לתורה? מה?
יש קבוצה של יהודים שמאמינה בכך שגם בנות יכולות להניח תפילין ולעלות לתורה קוראים לזה יהדות רפורמית למי שלא יודע.
אולי בעיניכם זה נראה משהו לא נכון אבל ככה הם מאמינים.
אהה אוקיי ראיתי בסדר בעיה שלהם שיאמינו במה שהם רוצים
אנחנו הנורמלים
תכתבי ביוטיוב בר מצווה לכלב ותראי בעצמך
חחח גדול^ איזה מטומטם זה
אנונימית
זה לא שאנחנו לא תומכים זה פשוט לא מהתורה וזה לא טבעי
אנונימי
נשמה את אישה, את לא צריכה להניח תפילין או לעלות לתורה מצחיק שרבנית אמרה לך את זה
ה' ישלם לך, אל תדאגי
דגיו
אף אחד לא יוצא עליה. יוצאים על הרבנית לכאורה.
ועל פי היהדות חובה חאהוב יהודי אבל מצווה לשנוא עוברי עבירה תפסיקו סתם לעקם פסוקים ךהטב זה חמור מאד ואסור לקבל אותם בשום פנים ואופן
עריכה למה נשלח פעמיים?
damn bro,מבין את הנקודה שלך אבל היא אומרת פה איך אני יכול להראות תמיכה ''דתית'' ללהטב עם כל הכבוד אני לא אהיה נחמד לאנשים שמנסים לעוות את הדת ולהשתמש בה למטרות פולטיות ואנטי דתיות.
היא לא דתיה אמיתית, סליחה.
לנשים אסור להניח תפילין.
חוצמזה את יכולה להראות תמיכה ללהטב בלי הרבנית שלך
בהצלחה, ומקווה שתמצאי רבנית אמיתית...
נכון אבל רפורמים כופרים בצורה מודעת ולא רוצים להשתנות. אל שואלת השאלה חובה לדבר כראוי כי היא ךא אשמה אבל הרבנית שלה שעוותה את המחשבה שלה וגרמה לה לחטוא מרשעת
שואלת השאלה אסור לבנות לעשות את זה הרבנית שנפגשת איתה הייתה רפורמית
את מחוייבת לבדוק לפני שאת נפגשת עם אנשי דת אם הם מהיימנים או לא
לפי מה שאת מספרת זוהי לא רבנית אמיתית ,היא רפורמית , אם היא גרמה לך לעשות את מה שעשית - ההנחיות שלה היו מוטעות חד משמעית
וכנראה אם תמשיכי להקשיב לה , את תמשיכי לעשות מעשים שייחשבו לך עברות ולא כמצוות כמו שאמרו לך
misanthropic
בזה אתה צודק
כי הדת לא תומכת בלהטב ובטח שלא מעודדת את זה ואני מבין אותך שלא צריך להיות נחמדים לאנשים שמעוותים את הדת