7 תשובות
אולי בעוד כמה מאות שנים
אלפי שנים
500 שנה.
אף אחד לא באמת יודע, אבל כמה שיותר מהר, יותר טוב ^-^
אנונימית
שנה הבאה:)
כשתהיה יותר מדי אוכלוסייה, יהיו הרבה מלחמות, וככה היא גם תפחת על הדרך. זה תכל'ס מה שת'אנוס ניסה לעשות באוונג'רס, רק בקיצור דרך. אם לא תהיה מלחמה גם בפיצוץ אוכלוסין כלל עולמי (וגם לא יימצאו איזה כוכב לכת חדש כדי לאכלס) - רק משיח......
אתה צודק, לזה התכוונתי במה שהוספתי בסוגריים^
באותו הנושא: