5 תשובות
אני מקווה שהוא סתם אמר לה את זה בשביל שתרגיש טוב ואם לא... אז במקומך הייתי אומרת לו ביי.
זה אהבה מסוג אחר
תינשמי עמוק אולי הוא ניסה לגרום לה להרגיש יותר טוב עם עצמה אל תקחי את זה ככה
תינשמי עמוק אולי הוא ניסה לגרום לה להרגיש יותר טוב עם עצמה אל תקחי את זה ככה
אין לך מה לחשוב יותר מידי, הוא כנראה לא בשבילך ולא שווה אותך. יש מיליוני גברים יותר טובים ממנו רק בישראל... בהצלחה
וואו ... לא צריך לעשות מזה דרמה . הוא רצה לגרום לה להרגיש טוב . עזבי את מה שהוא אומר אם בכללי את מרגישה שהוא אוהב אותך זה מה שחשוב . היא כמו אחות בשבילו ואת הבת זוג שלו , זה אהבה מסוג שונה לגמרי .
כל עוד את לא במקום הראשון הוא לא הבן אדם בשבילך
באותו הנושא: