4 תשובות
כן. ארוחת בוקר היא הארוחה החשובה ביום. היא נותנת את האנרגיות. אבל חוץ מזה, גם בדיאטה חשוב לאכול מסודר- 3 ארוחות ביום כך שבוקר כן חשטבה וגם כן השאר
כן. ובלי קשר, ארוחת בוקר זו הארוחה הכי חשובה ביום
שואל השאלה:
גם אני חושבת ככה
אנונימית
כן כי גם ככה נפתחת המערכת חילוף החומרים