2 תשובות
זה מעולהה! כל הכבוד לך!
אנונימית
לא כלכך
זה יחסית קצת אוכל...
ממליצה לך לאכול יותר, ולשלב בארוחות שלך אוכל בריא, וככה זה גם ישביע אותך, וגם תישארי במאזן קלורי נמוך.
תשלבי פחמימות( אורז, לחם כוסמין וכו) יחד עם חלבונים( חביתה, חזה עוף) וגם שומנים בריאים כמו אבוקדו למשל.
בכללי עדיף לך להתייעץ עם דיאטנית או מישהו מומחה...