22 תשובות
אל תתיחסי אליהם
שימי ז
תשימי מה שאת אוהבת
לא להתייחס
תתלבשי איך שאת רוצה אין לך מה להתייחס לאף אחד
אנשים תמיד ידברו
תלכי איך שבא לך, (אני: אנשים רעים!...)
אל תתייחסי. אולי הם בכלל סתם מקנאים
אז תתלבשי נורמלי
אנונימי
להמשיך להתלבש ככה.
שימי תחת על כולם
תתלבשי איך שאת אוהבת אבל אם באלך להשתנות תשאלי את חברות שלך מה הן לובשות או שתסתכלי בכללי על מה אחרים לובשים אבל אם את לא אוהבת תישארי בשלך
שימי פס!
יא גם אני ככה
אני עם סוודרים ותה וצמחים וסנדלים וכולם קוראים לי סבתא ואני אוהבת את זה ככ
תלבשי מה שאת אוהבת
תתעלמי מזה
אויש נו שיסתמו תפה שלהם אם זה מה שאת אוהבת תעשי את זה.
תאמיני לי אפילו *אמא שלי* לא מתחברת לסגנון לבוש שלי (צבעוני רצח בקיצור) ואני עדיין ממשיכה להתלבש ככה.
שימי פס על כולם אם את אוהבת איך שאת מתלבשת זה העיקר
אל תתייחסי תמשיכי להתלבש איל שבא לך ונוח לך.
גם לי אומרים שאני מתלבשת כמו בן-
מי שלא טוב לו, שילך לחפש. תלבשי מה שעושה לך טוב ונוח לך בו. לא לקחת ללב !!!!❤
אל תתיחסי לאף אחד שאומר לך את זה תתלבשי איך שאת רוצה
תלבשי מה שאת אוהבת, תחיי תחיים שלך אל תחשבני אנשים, כל אחד עסוק בתחת שלו תהיי בטוחה.
ועל פי הדוגמא שנתת ללבוש שלך - נשמע שאת מתלבשת ממש יפה.
בימנו רובן מתלבשות בצורה חשופה, ואת בוחרת להתלבש בצורה מכובדת אולי זו הסיבה שיורדים עלייך, זה רק מסביר לך כמה שיטחי זה מצידם, את מדהימה כמו שאת, בהצלחה!
לא להתייחס
אם נוח לך אז לא עניינים
שמעי...
אל תהיי מושפעת ממה שאחרים חושבים עליך או אומרים עלייך שימי ז כמו שאמרו פה ותעשיי מה שבא לך!
ושכולם יקפצו לך מהלילה עד הבוקר
הכי חשוב זה שתרגישי נוח במה שאת לובשת שאת תאהבי את זה לא אחרים
אם את תלבשי מה שהם רוצים זה לא יגרום להם לאהוב אותך יותר
תהיי חזקה מולם
ושכל הקנאים ימותו
וואו, אני ממש מזדהה איתך.
רק לפני שבוע בערך, אני ואמא שלי עשינו קניות באינטרנט, והיא אמרה לי שהטעם שלי זקן, גם חברות אומרות לי את זה, ולפעמים זה קצת מביך אותי.
אבל זה לא ממש מפריע, אני אוהבת את איך שאני מתלבשת, וכל עוד את אוהבת את איך שאת מתלבשת, אז את צריכה להיות בטוחה בעצמך.
תחשבי על זה שזה רק בגדים, זה לא באמת משנה למישהו איך את מתלבשת.
אם את לא אוהבת את איך שאת מתלבשת, את יכולה להחליף סטייל.
לא להתייחס
את לא נשמעת לי כמו מישהי שמתלבשת חסוף תתלבשי איך שאת רוצה אנשים יכולים לחשוב מה שהם רוצים
אם נוח לך אז תלבשי אל תושפעי מדעות של אנשים אחרים