7 תשובות
כעקרון זה לא משנה איזה קפה תשתי. שחור לא יהפוך את התהליך למהיר יותר.
זה לא בריא הרבה קפאין אבל זה עוזר להחלפת חומרי חילוף בגוף ככה שזה כן יעזור אבל את לא יכולה לרזות ככה אם את רוצה להתחטב ולרזות תעשי את זה בדרך בריאה ונכונה עם תזונה נכונה ואת גם לא חייבת לעשות כושר ותשתי הרבה מים.
לא, וקפה מזיק לבריאות בזה שהוא נותן כח שאת לא הסגת אותו ואז הגוף היה רגיל לקבל בקלות כח שהוא לא השיג בעצמו וזה דופק אותו
לא
זה לא קשור
זה לא קשור
לא עצם זה שתשתי קפה עצם זה דתיהי שבעה ולא תרצי לאכול בגלל הקפה ..אל תעשי את זה זה לא בריא..
קפה הוא חומר ממריץ שבהחלט עשוי להגביר את חילוף החומרים ולגרום לשחרור גדול יותר של אנרגיה. נוסף על כך הוא מדכא תיאבון. כמובן שיש לקחת את ההשפעה במידה, אם בן אדם ישתה קפה אבל יאכל ליד זה עוגה אין מה לדבר בכלל על ההשפעה של הקפה...
באותו הנושא: