8 תשובות
שואל השאלה:
כמה זה יותר מידי?
כמה זה יותר מידי?
אנונימית
האמת שאצלי זה תקופות. הייתי 5 חודשים בערך כשהייתי בת 8, ושוב עכשיו.
הייתי בפסיכולוג פעם חודשיים
אבל עכשיו כבר לא
אבל עכשיו כבר לא
אבל אצל פסיכיאטר הייתי פעמיים.
הייתי לפני 4 שנים בערך אצל פסיכולוגית לחצי שנה נראה לי
יותר מידי
אנונימית
7 שנים
חודש ושבוע כזה.
באותו הנושא: