2 תשובות
לא בעייתי בכלל אם אתה מגיע דרך תפקיד לוחם ימי, בעייתי יותר להגיע לשם כחובל
תלוי בתור איזה תפקיד.
סטילן? לא בעיה.
אבל כפי שנאמר למעלה, יותר קשה להגיע לשם בתור קצין ימי