התחברות
הרשמה
אני אוהבת אוכל יותר ממה שאני אוהבת את עצמי הגיוני?
6 באפריל 2021, 10:10
אוכל
אהבה
5 תשובות
גם אני זה בסדר
שני
כן
ג
גְּבֶרֶת פְּלוֹטְנִיק
אכן
א
אבשלום 69
חדמש
L
Lelly
הגיוני
ה
הלווו ביצ'יז
באותו הנושא:
אני בצום ואמא שלי הכינה לי את האוכל שאני הכי אוהבת אבל
בבקשה תכנסו מישהו שאני בקטע שלו כתב לי שהוא אוהב אותי יותר ממה שאני אוהבת אותו
האם זה משהו רע שאני אוהבת לכתוב יותר ממה שאני אוהבת לקרוא?
תגידו זה נורמלי שאני אוהבת לתקוע לעצמי אוכל בגרון ואז להוציא עם היד?
מה אתם אוהבים יותר אוכל חלבי או אוכל בשרי
אני אוהב אוכל קר יותר מאוכל חם, מוריד?
הגיוני שאני לא אוהבת אוכל?
זה הגיוני שאני אוהבת את אבאשלי יותר ממה שאני אוהבת את אימאשלי?
יש לי כלב וחתול ואני נורא אוהבת אותם, כל האוכל שאני מביאה להם אני טועמת לפני..
זה בסדר שאני אוהבת את החתולים שלי יותר משאני אוהבת את בן הזוג שלי?
מה לעשות אם אני לא אוהבת אינסטגרם וזו הדרך היחידה שאני אוכל לעסוק במה שאני אוהבת??