2 תשובות
אוקי תקשיבי תלכי לבית ספר היום/מחר תיגשי לילדה ותגידי "היי" ותתחילי שיחה תיקבע להיפגש וזהו בהצלחה מאמינה בך אהובה:)❤
היי בייב
אני רוצה שתדעי שהכל יהיה בסדר, זה דבר ראשון, תיהיי אופטימית ותיהיי את, תנסי להתחבר לאנשים חדשים, ותהני מהזמן שיש לך כנערה, ברור שזה ממש קשה אבל אני מאמינה בך
בהצלחה :)