4 תשובות
היא נשמעת חברה טובה
בכללי, למה שלא תנסי להתחבר עם חברות שלה או משהו?
אני חושבת שאולי היה לה טיפונת קשה לעכל את זה והיא לא ידעה איך להגיב, אבל אם היא אמרה שהיא שם אני מאוד מקווה שהיא באמת תהיה שם בשבילך, בהצלחה אהובה, את מדהימה!
איך היא תמיד פה אם שאת צריכה אותך היא אומרת שהיא תשתדל?
תראי היא אמרה שהיא תשתדל
היא לא תעזוב את חברות שלה לגמרי, זה שהיא אמרה פה בשבילך זה כבר מדהים מצידה