3 תשובות
תקשיבי. אני יודעת זה מלחיץ, אבל זה לא יקבע לך כלום. את יודעת שאת עשית את מה שיכלת וזה מה שחשוב. תתמקדי במה שאת יודעת, תלכי לישון עכשיו, להירגע הכל יהיה בסדקר
קודם כל תלמדי את העמודים שנשאר לך אם את צריכה בעל פה פשוט תגידי כל משפט כמה פעמים וזה יכנס לך למוח(מניסיון) ואם זה לא פשןט תלמדי בכלליות ותעשי שאלות הכנה. והכי חשוב לא להילחץ הכל יהיה בסדר.
שואל השאלה:
מה שהכי קל זה להבין, ככה לא צריך לזכור כלכך הרבה עמודים בעל פה. אבל בגלל שהיה לי קשה להקשיב בזום כל השנה לא הבנתי את החומר ועכשיו אני תקועה בלי להבין כמעט כלום. זה די קל לי להבין אבל פשוט לא נשאר לי זמן לזה :(