5 תשובות
בחוץ - לא טוב.
בבית, כשחם - לבריאות.
בבית, כשחם - לבריאות.
אם את אוכלת גלידה ביתית - מעולה.
טוב למי שאוהב
אין שום רע לאכול גלידה בחורף, אפשר גם להכין אייס קפה
אין שום רע לאכול גלידה בחורף, אפשר גם להכין אייס קפה
אין משמעות לטמפרטורה בחוץ. לצרוך במידה ולהעדיף עם אחוז שומן נמוך
לא בריא עדיף רק בקיץ אחרי הצהריים
באותו הנושא: