3 תשובות
כן, ניפגש חחח. הייתה בגרות קשה
כן, במתמטיקה תמיד אפשר לעשות מועד ב
אפשר לגשת שוב תמיד, ואם נכשלת במועד א' אז רצוי מאוד אפילו לגשת למועד ב'. בהצלחה
באותו הנושא: