11 תשובות
שמעי גם אם יאחר לך בשבועיים זה נורמלי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני מקבלת כבר 10 שנים וזה אף פעם לא איחר לי בצורה כזאת
אנונימית
זה בסדר יקירה לא להילחץ,וזה ממש טבעי זה קורה לכולם
זה יכול להיות מלחץ נפשי, שינוי דרסטי בתזונה
אין לך מה לדאוג
יש מלא דברים שמשפיעים על זה (שינוי בתזונה/לחץ/מצב רוח/וכולי...)

שאת אומרת קבוע את מתכוונת כל 28 יום בדיוק?
אנונימית
שואל השאלה:
28-30


כן לחץ נפשי זה הגיוני
אנונימית
איחר לי פעם 3 חודשים הכל בסדר יגיע
שואל השאלה:
לא קיימתי יחסי מין אף פעם
אנונימית
בדיקת היריון
כולה כמה ימים זה נורמלי
אנונימית
שואל השאלה:
הגיע היום
אנונימית