9 תשובות
תלוי עד כמה קיצוני אבל בגדול לא מפריע לי
אז מה! אם אתה אוהב אותה והיא אותך אין סיבה שהגובה שלה זה מה שיהרוס!
תשמע גובה זה דבילי לפסול מבחינתי כן יש לי טייפ אבל אני לא ככ פוסל
מה שסקורפיו אומר, קדוש.
מת חחח^
בחיים לא הייתי שופט מישהי על דבר כזה לא חשוב
תלוי כמה עכשיו אם אני 40 סנטימטר יותר או רק סנטימטר אחד כן אבל אחרת לא
אני 1.55 והייתי פוסלת את עצמי זה מכוער נמוך
אנונימית
^הגובה הכי אהוב עליי הוא 1.55 אז מה שתגידי...
אנונימי
באותו הנושא: