5 תשובות
את פשוט לא יכולה להביא את עצמך לכדי בכי. כאילו הרגשות חסומים.
שואל השאלה:
יש לדבר הזה שם כדי שאוכל לקרוא על זה לעומק באינטרנט?
יש לדבר הזה שם כדי שאוכל לקרוא על זה לעומק באינטרנט?
אנונימית
לא חושבת. תכתבי תסמיני דיכאון, אולי זה.
זה פשוט שלא מצליחים לבכות, לא משנה כמה רוצים פשוט לא מצליחות לצאת דמעות, זאת הרגשה חלולה כזאת כאילו אין בך כלום אבל גם חסומה כאילו אתה מנסה להשתחרר אבל משהו מונע ממך ושומר את הכל דחוס בתוכך.
כן, קוראים לזה חסימה ריגשית.
זה קרה לי עם שירותים .. היה לי קשה לעשות מצב 2 ברמה שהייתי מתאפק כמה ימים :/
זה קרה לי עם שירותים .. היה לי קשה לעשות מצב 2 ברמה שהייתי מתאפק כמה ימים :/
אנונימי
באותו הנושא: